چرا حس میکنم شکمم خیلی کوچیک شده😐😐😐🥲🥲

۵ پاسخ

چون بچه میاد پایین این شکلی میشه

شاید یکم پایین اومده
وقتی پایین بیاد از نمای بالا کوچیکتر بنظر میرسه

منم همین حس رو دارم ولی چون تو هفته های آخر بچه میاد تو لگن اینجوری حس میکنی

چون بچه کم کم جاشو عوض میکنه خودشو میکشونه سمت پایین

دقیقا منم همین حسو دارم

سوال های مرتبط

مامان ایلیاخان مامان ایلیاخان ۱ ماهگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۳ ماهگی
مامان پناه🤰🏼🫀 مامان پناه🤰🏼🫀 ۱۰ ماهگی
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد