۸ پاسخ

بچتون پسره؟

دکترچی بهتون گفت منم فری بتام ۸هست

کجا نوشته عددبتا من نمیفهمم

عزیزم ریسکات پایینه
ولی فری بتات خیلی پایینه باید مراقب باشی مشکلی پیش نیاد مثلا زود به زود بری دکتر
معمولا دکتر برات آزمایش دوباره می‌نویسه

الان این فری من عدد مام سی و چهاره نباید حداقل نیم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

بهم گفتن احتمال فشار خون تو ماهای بالا یعنی مسمومیت بارداری

ريسكات منفيه دكترت چي گفت؟

هیچ مشکلی، چیگفتن بهتون ؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری