خانوما خیار بخورم نفخ نداره؟؟

۷ پاسخ

امتحان کن من که بخورم پسرم بندری میره

خیار نفاخ دوران شیردهی بمن دکتر گفت نخورم خیار و هندوانه خیلی تاکید داشت نخورم

به من اصلااااا نمیسازه یعنی از اول بارداریم تا الان یه دونه هم نخوردم خیلی خیلی نفخ می‌کنم باهاش

من میخورم
ی آب و نبات بعدش میخورم

آره خیییلی

اصلا نخور

بله خیلی نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان فاطمه، محمد مامان فاطمه، محمد ۳ سالگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۴ ماهگی