خانما میش ب برنج شوید بزنیم کم

۹ پاسخ

اره من ک میخورم

من تا الان حداقل ۶بار خوردم اونم پر ار شوید
همیشه تو ماست هم میریزم

اره عزیزم هیچ اشکال نداره من از دکترم پرسیدم

من میخورم

اره بابامن هزاربارخوردم

بزن ولی کم ...شوید قاعده اوره...نوش جونت...منم امشب شامم

من میخورم مشکلی داره مگه

اره بابا

بده مگه؟من صدبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو💛🌻💫 مامان آلبالو💛🌻💫 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی