سلام مامانا شماقطره آد چه مارکی میدیدبچتون؟

۱۳ پاسخ

منم همونایی بهداشت میده!
ولی مولتی و ویتامین ای رو پدیا بست گرفتم

واسه بهداشتو طعمشو دوسداره

پدیا بست.

پدیابست میدادم میپرید توی گلوش الانAndمیدم

اره فکر کنم.

الان بهداشت آدسول میده
ماه اول مارک یوروویتال میدادم

ادسول هم طعمش خوبع هم نمیپره تو گلوش

and
ویواکیدز

ویواکیدز

مال بهداشت میدم

من پدیا بست

اینو بده عالیه

تصویر

من یوروویتال میدم. روغنی نیس خوش خوراکه راحت میره پایین . نمیپره تو گلوش‌

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۳ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی