سلام مامانا چند درجه تب تو کودک حساب میشه

۵ پاسخ

۳۷ و ۴ ب بالا تبه

۳۷ونیم به بالا

ممنون عزیزان دست میزنم داغه پیشنانی وشکمش تب سنج میزنم 37هست

۳۷ و نیم به بالا تب هست

۳۷ خوبه
۳۷ و نیم ک بشه یعنی نیم درجه تب داره

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سام و فاطیما مامان سام و فاطیما ۱ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی