مامانا تب تا چند درجه بره خطر داره

تصویر
۸ پاسخ

۳۸.۵ب بالا خطرناکه
۳۷.۵ ب بالا هم تب حساب میشه

عزیزم چن تا بچه داری؟
تو دلیت چیه جنسیتش
علایم ت سر تو دلیت چیه

۳۸به بالا

از ۳۸ خطرناکه ولی از ۴۰ خیلی خطرناکه

از ۳۸ و نیم خطرناکه باید کنترل بشه

38/40

۳۸ به بالا

40خطرناک

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝗡𝗶𝗡𝗶 🐣 مامان 𝗡𝗶𝗡𝗶 🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانان کوچولو💓 مامان جانان کوچولو💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۵ ماهگی