سلام پستونک تمام سیلیکونی ژله ای چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

من برا بچم دوتا گرفتم خیلییییی خوبن خیلی هرچی بگم کم گفتم ولی بچم با دندونش پارشون میکنه

همشون همینجورن ولی براش بندمیخرم

خوبه ولی‌ خیلی زیاد گم می‌شه اگه روی فرش بیافته بهش کرک خیلی میچسبه

بی بی لنده

برند اونت خوبه بستگی داره چه برندی باشه و استاندارد باشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ ۱ ماهگی