خانوما کیا بارداریشون سخته و همراه با درده ؟

۹ پاسخ

من خیلی سخت بود ۳ماهه اول

منم ماه اول بارداری دنبالچم در رفت ونشد جابندازم دارم بسختی تحملش میکنم بگذره

من 🥲

دوتا از همسایه هامون حامله ان بخدا انگار نه انگار انقد سبکن همچین راه میرن هیچی سختشون نیس

من ازالان انقباض کاذب دارم هی شکمم سفت و شل میشه هرلحظه استرس دارم🥲

من
همین الان از بیمارستان میام🥲

من که از اول واژن درد و همشم ترشح آه دیگه خسته شدم مخصوصا ترشح

من هر شب یه جام درد میکنه پهلوم ران پا ساق پا زیر شکم معده ام سردرد 🥲

من برا من درد واژن و کشاله رونم کلافم کرده دیگ ..همین الآنم دارم گریه میکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری