سلام خانوما کیا توی بارداریشون کم خونی گرفتم

۱۰ پاسخ

با سلام من

من
نابود شدم در حال حاضر🥲

من فقر آهن شدید گرفتم

من گرفتم خونم اومده بود رو ۷
۱۴ هفته بودم . الان دارم هرروز فرفورت میخورم

سلام من هموگلوبینم خیلی کمه روزی ۴ تا قرص آهن میخورم😭😩

سلام من

من کم خونی هموگلبین دارم آهنم خیلی بالاست

قرص ففول زیر نظر دکترت استفاده کن

من از قبلش داشتم قرص اهن خوردم خوب شدم

سلام من

سوال های مرتبط

مامان سلنام وگل پسرم مامان سلنام وگل پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری