چرا برام نوشته ۲۷ روز قبل پیامتو😐
ممکنه ولی خب قرص آهن باید بخوری ولی من خودم نداشتم کم خونی هم نگرفتم
عزیزم میدونم برا قبله سوالات
ولی من ازمایش اولم ک تو 10 هفته دادم کم خونی نداشتم ازمایش قند ک دادم کم خونی داشتم
من نداشتم ولی توبارداری کم خون شدم
اره من کمخونی نداشتم دکتر گفت یه روز درمیون قرص اهن بخور تو ازمایش گلوکز فهمید کمخونیم به حدیه که باید سه بار درروز قرص اهن بخورم تا فردا باز ازمایش بدم دکتر ببینه خوب نشدم باید خون تزریق کنن بهم
من نداشتم الان گرفتم
اره فک کنم
اره من نداشتم ولی چون قرص اهن نمی خوردم گرفتم و بشد سرگیجه و بی حالی امد سراغم از موقع می خورم خیلی بهتر شدم
منم نداشتم اول برا آزمایش های قبل سرکلاژم گفتن کمخونی داری روزی دوتا قرص فرفوت بخور
آره منم نداشتم الان یکم کم خونی گرفتم
بله من تا 4ماه اول نداشتم الان گرفتم 😕
بله من هموگلوبینم ۱۳/۵ بود بعد بارداری شده ۱۰/۵
آره چون هم بچه از خون تغذیه میکنه و هم شیری که قرار تو سینه جمع بشه از خونت تشکیل میشه
بله من تو بارداریام کم خونیام میره رو مرز
بله عزیزم میشه
نی نی هات دخترن
من نداشتم، مکملای خارجیم میخوردم
ولی گرفتم😑
آره عزیزم
بله
مصرف آهن تو بارداری زیاد میشه
اره اکثرا اینجورین
کلا بنظرم همه زنا کمخونی دارن بخصوص تو بارداری .و بعد زایمان
آره من تیروئید نداشتم الان آزمایش دادم لب مرزه
اره گلم من قبل بارداری داشتم تو بارداری خیلی شدید شد
اره خیلیا چون بچه تغذیه میکنه تموم میشه
اره من نداشتم سه هفته اس فهمیدم دارم
اره من اول بارداری ازمایش دادم کم خونی نداشتم وقتی ازمایش قند دادم ۲۴ هفتگی کم خونی خفیف گرفتم ک قرص اهن و روزی دوتا دکتر گف خوردم. باز ۳۴ هفتگی ازمایش دادم کم خونیم برطرف شده بود
اره من گرفتم روزی دوتا قرص اهن میخورم
من گرفتم
اره میشه
اره منم کم خون شدم
اره 😫من گرفتم روزی دوتا آهن هم میخورم فایده نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.