سلام خانما کسی جفت سر راهی یا مارژینال بوده

۶ پاسخ

طول سرویکستون چند بود؟

من هستم

منم ان تی گفت مارژینال ، کلا استراحت کردم شیاف و آمپول استفاده کردم. تو آنومالی رفته بود بالا ،دیگه مارژینال نیست

منم ماژینالم از اول شیاف میزنم

لکه بینی نداری خانمی
من لکه بینی با درد خفیف تو پهلوی چپم دارم
تو گوگل سرچ کردم نوشته بود هم میتونه از جفت باشه
هم خدایی نکرده جدا شدگی خفیف جفت
ترسیدم😔
از دکتر رفتن خسته شدم😩😩

من هستم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان NRnr مامان NRnr هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم و دخترم مامان پسرم و دخترم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ ماهگی