۲ پاسخ

خیلی عالی
وقت میزاره
کامل توضیح میده
من زیرنظر ایشون باردار شدم و سزارین شدم
تجربه خیلی خوبی باهاشون داشتم
عالی هستن

بله من میشناسم زیاد جالب نیی وقتی این همه دکتر خوب هس چرا میخای بری پیش خانم تیموری ک دستمزد هم میگیره من‌دکترم هیچی نمگیرخ بهترین دکتر هم هس

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی