بعد یه ماه قرص خوردن تیروئیدم از ۴.۴۱ شده ۱.۴۶ خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

لووتروکسین چند میخوردی؟

پس چرا واسه من پایین نمیاد🥺

خوبه منم همین ولی دکترم گفت قرصت بخورباقرص کنترل میشه

عالبه

آره جان خیلی خوبه

عزیزم قرص تیروئید چطوری میخوردی ...دکتر بهم داد ولی نگفت چطوری

عالیه

آره الان عالیه تیروئیدت

سوال های مرتبط

مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری