۳ پاسخ

من میریزم داخل یه سبد فلزی . بعد یه قابلمه اندازه سبدم برمیدارم داخلشو پر آب میکنم سبد و میزارم روش در قابلمه رو میزارم رو سبد . بخار پز میشه . البته دستگاه بخار پز دارما از اونجایی که تنبلم و حوصلم نمیگیره هی چهارپایه بیارم و از بالا بیارم پایین همین کارو انجام میدم

من اب پز میکنم بخار پز بی مزه میشه

من بخار پز میکنم که ارزش غذایش از بین نره

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته ششم بارداری