دایمیتیکون برا اسهال خوبه؟؟
چی بدمش

۷ پاسخ

کته با ماست
موز سیب رنده شده
قطره پدی لاکت
پودر کیدی لاکت زینک بریز رو ماست یا تو ابمیوه بهش بده بخوره
اگ با تب هس ک کلا ببرش دکتر

مواظب باشید داروهای اسهال بزرگسال ندین یه وقت ، دور از جون کشنده ست

پودر کیدی لاکت روبا پوره موز بده

پودر کیدی لاکت زبنک عالیه

پوره سیب زمینی

پودر سنجد
موز آب سیب بهش بده

کته سفید با ماست

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان دخمل قشنگم مامان دخمل قشنگم ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری