مامانا دارو برا رفع اسهال بچه چي خوبه؟؟

۵ پاسخ

پودرسنجد معجزه میکنه
قطره پدی لاکت هم خوبه

اگ استفراغ نداره شربت زینک بده

PediLact
برای زیر دو سال

دار و هم اُآراس

کته ماست با یکم سیر رنده شده
موز سیب

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان البالو مامان البالو ۱۷ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان شاهدُخت🌿 مامان شاهدُخت🌿 ۱ سالگی