مامانا برای اسهال بچه چی خوبه ؟؟؟؟

۵ پاسخ

قطره پرو بیبی پویا و سیب و پوره سیب زمینی موز

قطره پروبیبی پویا خیلی عالیه
دخترمن بخاطر دندوناش اسهال بود ۱ هفته
این قطره اسهالشو بند آورد

مندک هرچی پدی لاکت کیدی لایت دادم تاثیر نداشت دخترم ی هفته اسعال بود بعدش گرفتم جدوه میدونی گرفتم سایدم تو اون بعدش تو اب قاطی کردم خیلی کم بعدش دوبار ک دادم خوب شد خواستی بده

موز غذا کم روغن لوپرامید شربت باید بگی سنش تا بگه چه مقدار بدی

پودر سنجد

سوال های مرتبط

مامان 🪁🌻Mėhŕaď🍭 مامان 🪁🌻Mėhŕaď🍭 ۱ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۶ ماهگی
مامان دخمل قشنگم مامان دخمل قشنگم ۱ سالگی