خانما قندم ۷۶ خوبه بنظرتون ؟

۷ پاسخ

عالیه

خانوما قند من 99هست میگن بالاست باز باید برم آزمایش

بله خوبه زیر صد ناشتا نرمال

خوش به حالت قندت عالیه من که دیابت دارم هفته آینده آزمایشم آماده میشه برم دکترم نشون بدم بعدش انسولین باید شروع کنم

خیلی خوبه

عالی.

آره حد نرمال خودشه

سوال های مرتبط

مامان حسام و آرسام🐣 مامان حسام و آرسام🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🦪🤍 مامان کوچولو🦪🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری