خانما من قندم تو ازمایش زده ۱۰۹ بنظرتون خطرناکه؟

۶ پاسخ

بله بالاس قند وشیرینی حذف کن کلا بعد مجدد چک کن قندتو حواست باشه بالانره خطرناکه

درخاست بده عزیزم

عزیزم قندت بالاس باید خیلی رعایت کنی برامنم 95 هست دکترم گفت خیلی رعایت کن نوشابه دلستر ماکارونی اینا حذف

اره یکم زیاده خطر نداره کنترل میکنن

ن باید فقط رعایت کنی

برا بارداری کمتر ۹۰ باید باشع ناشتا

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها هفته بیست‌وپنجم بارداری