خانما پر کردن دندون توی بارداری مضره؟

۸ پاسخ

درخواست بده عزیزم

فکر میکنم ماه ۴تا۶میتونی انجام بدی عزیزم بازم عصب کشی رو نمیدونم

تا هفته ۲۸ نه

فکنم انجام نمیدن چون باید عکس رادیولوژی بگیری و اینکار واسه خانمای باردار ممنوعه

۳ماه دوم فک کنم میتونی انجام بدی

خوب نیست عزیزم بازم از دکترت بپرس....

از دکترت بپرس ولی شنیدم سه ماه دوم پر کردن عیب نداره ولی عصب کشی ن

کشیدن که انجام نمیدن دوران بارداری حالا پر کردن نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان و دخملی🩷 مامان آیهان و دخملی🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری