خانومای باردار شماهم زود عصبی میشین و پرت میشین؟😢

۱۲ پاسخ

سگی بود بدتر شده

من روانی ام قشنگگ

منم عصبی شدم وبی دلیل گریه میکنم

وای خیلی زیاد. من کارمندم همیشه با خنده و مهربونی جواب بقیه رو میدادم الان پاچه میگیرم. از دست خودم عصبانیم که نمیتونم کنترلش کنم! هر هفته هم داره بدتر میشه

فقط با شوهرم اینجوریم 😂😂🫤

منم خیلی عصبی شدم ب خصوص از شوهر بی حوصله وبی اخلاق بیشتر بهم میریزم میخوام سر ب تنش نباشه

وای منم کوچیک ترین چیزا میره رو مخم😐🤣بعدشوهرمو میزنم شیکممو میگیرم جلوش میگم جرعت داری اذیتم کن😁😎

من هفته اول گریه میکردن فق الان همه چی ارومه

من خیلی آرومم ☺️☺️

خواهرم بارداره خیلی زود رنج و عصبی شده

من از همون اول اعصابم تخمی بود الان بدتر😉🤣🤣🤣🤣

ن من الان متوسطم 😁

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری