۶ پاسخ

هرکیی باعث عصبانیتم شده باشه خودمو روش خالی میکنم نمیزارم تو دلم بمونه حرص بخورم بچمم عذاب بدم

منم جنگی ام😄.ولی وقتایی که میخوام گارد بگیرم ۳تا نفس عمیق میکشم با خودم میگم الان وقت خوبی واسه بحث نیست بذار بعدا😁

من گیر میدم ب شوهرم .خیلی تاثیر داره آروم میشم 🤣🤦

گریه😂😂😂

من خیلی عصبی میشم خیلی همش دعوا میکنم با شوهرم دست خودم نیس
زدم گوگل میگه بخاطر هرمون بتا هست

من این دوره همش گریه م میگیره کلافه شد 🥺

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ویکم بارداری