۱۱ پاسخ

اولش تا بچه یاد بگیره همینه

بچه من هرچی بدم عق میزنه🥲

من تازه شروع کردم فرنی میدم تف میکنه اب هم همینطور

عزیزم پسر شما از کی غذا خوردنش خوب شد

بچه من قشنگ میخورد بعد از واکسن ۶ ماهگی هیچی نمیخوره همش عوق میزنه تف میکنه🥲

عزیزم طبیعیه سعی کن اول قاشق مناسب دهنش برداری بعد قاشق شو خیلی پرنکن یه نوکه قاشق از غذا بردار بریز روی زبونش

با شیر قاطیش کن انشاءالله که بخوره

منم همینطور نمیدونم چکار کنم

ب زور بهش نده بدغذا میشه
پوره کدوحلوایی بده

من میخوام درست کنم انشاالله تف نکنه

عزیزم داره جویدن رو یاد میگیره طبیعی

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی