طبع خاکشیر گرمه یا سرد؟

۸ پاسخ

نه بابا سرده‌ واسه گرما زدگی خوبه خوردنش چون طبعش سرده

سرده.

خنکه عزیزم

خنک با سرد فرق داره

خنکه

سرده

سرده فکنم
ولی برا زایمان میگن خیلی خوبه
واسه یبوست میگن با آب گرم بخورین
واسه اسهال با آب سرد
احتمالا ازوناییه که طبعش تغییر میکنه‌

خاکشیرطبعش گرمه فک کنم ی سرچ کن توگول

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد