۴ پاسخ

پسر منم اینجوری بود همونجا شوهرمو فرستادم تب سنج خرید ولی خیلی عادی بود اصلا تبش بالا نبود فقد بدنش گرم بود

من پسرم همیشه بدنش گزمه
دستو پاش سزذ
از اول اینطوری بود

نمیدونم پسر منم همینجوریه

با دستگاه درجه تب
تبشو بگیر

سوال های مرتبط

مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان سوگند مامان سوگند ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی