دورسرش غیرطبیعیه؟ اخه من ۳۱ هفته ۴روزمه

تصویر
۸ پاسخ

ببین معمولا دور سر ارثیه و دو هفته بیشتر یا کمتر مشکلی نداره

سلام پسرتون دنیا اومد سرش مشکل نداشت نرمال بود؟

سونو وآزمایش آن تی اگر نرمال بوده پس بیخودی نگران نباش

سونوت اوکیه اصلا جای نگرانی نداره

شاید ژنتیکی سرش بزرگه

ماشالا چه خوب وزن گرفته من ۳۴ هفته ۲ کیلو بود

شاید خودت یا همسرت سرتون بزرگه

دکترت چی گفت

نه مال منم دور سرش چند هفته جلوتر بود دکتر گفت نرماله
بازم با دکترت چک کن

سوال های مرتبط

مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی