۳ پاسخ

من ۳۴ هفته و ۶ روزم امروز سونو بودم وزنشو گفت ۲۴۰۰، اولا که یه درصدی خطا داره دوما که سیر وزن گیری بچه ها باهم فرق میکنه دیگه به هرحال

نه عزیزم کاملا نرماله منم تو ۳۴ هفته رفتم ۲۲۰۰ بود الان ماشاالله ۳ کیلو به بالا شده

غیر طبیعی ک نه .. ولی ی مقدار کمه

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 مامان 𝒚𝒂𝒛𝒅𝒂𝒏 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری