خانوما،نوک سینه راستم خیلی میخارهههه
چرااا؟

۵ پاسخ

از من دردش تموم شده و الان فقد میخاره،نمیدونم باید چکار کنم یوقتایی دیگه زخم میشه

واسه من جفتش هم میخاره هم درد میکنه 😕😕

واسه منم دیروز خیلی میخارید
ولی چون درد داره نمیتونستم بخارونم من خیس کردم و باد زدم سرد شد دیگه تموم شد خارشش

من هم درد دارم هم میخاره

برای من نمیخاره دردم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری