بنظرتون قد ۸۶ برای ۱۸ماهگی بلنده؟

۶ پاسخ

خوبه که

متوسط رو به بالا خوبه
دختر من ۸۹ بود

ن خوبه

یخورده ولی خب بچه با بچه فرق داره

فک کنم متوسطه رو به بالاست

متوسطه رو ب بلند

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 و دوقلو ها مامان دل آرا 🩷 و دوقلو ها ۲ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۲ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی