خانوما قد پسرم ۸۶ بود خوبع
آیا جزو قد بلندا هست

۸ پاسخ

اره متوسط رو به بالاست

الان ۸۶؟ یا ۱۸ ماهگی؟

خوبه دختر منم ۸۶

اره دختر منم جز قد بلندهاس

نه معمولیه

دختر من 18ماهگی 92بود
الان 94 البته خودم ت خونه گرفتم

پسر منم۱۸ماهگی۸۹بود الانم نمبدونم

معمولیه

سوال های مرتبط

مامان ❤️diyako❤️ مامان ❤️diyako❤️ ۲ سالگی