لطفا جواب بده مامان اهورا ....بچه ات چطورعه منم تقریبا شرایطم مثل توعه....تو رو خدا اگه پیامو دیدی .بگو جنینت چی شد رشدش خوب شد چند هفته ای .چه دارویی استفاده کردی ک تاثیر داشت
سلام عزیزم نی نی تون سالم به دنیا اومد ؟
شرایط منم مثل شماست ممکنه اگر پیامم رو میبینی جواب بدی
مامان اهورا اوضاع بهتر شد؟
به من اسپرین داد با امپول انوکساپارین
سلام چیکار کردی وزن جنینت خوب شد؟
سلام چیشد چیکار کردی گفتی وزن جنین کمه دوباره خبری ازت نشد
آسپرین بخوری درست میشه
خیلی وزنش کمه آسپرین نمیخوری؟
باید ۴۵۰ گرم باشه
وزنش خیلی نسبت به هفته پایینه حتما برو دکتر پیگیر شو آسپرین مصرف کن
معمولا تو انومالی این وزن جنین هست مگه دکتر بهت اسپرین نداده بود ؟؟حتما سریع برودکتر هفتت با وزن بچت یکی نیست
وزنش پایینه، اسپرین باید بخوری
من از ۱۳ هفته دارم میخورم
خیلی کم نیس 270گرم؟
آسپرین باید بخوری
منم دارم و اسپرین میخورم
گفت اسپرین بخوری وزنش رو هم میگیره نگران نباش
دکتر اسپرین نداد ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.