دستور عصاره قلم

۲ پاسخ

قشنگ بشور یه بار بزار یه جوش خورد آبشو بریز دور.بعدش بزار حداقل ۶ساعت بمونه رو گازش
بعد استوخوناشو جدا کن هرچی موند بلندر کن بریز تو قالب یخ فریز کن
یخ زد جداشون کن زیپ کیپ کن فریز کن هربار برای غذاش چندتا بردار

من فقططط با کمی نمک گذاشتم چندین ساعت پخت

سوال های مرتبط

مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی