خانما بستن فالوده بخورم ضرر داره؟ی

۷ پاسخ

خانماشماهم سرفه میکنید زیر دلتون سمت راست درد میگیره مال من چند باری درد گرفت ایب نداره

اگه دیابت نداری بخور نوش جونت

نه ازاین بسته بندیا

عزیزم کم بخور و ببین داخلش معمولا گلاب میریزن بگو کمتر بریزه داخلش

نه خوبه

نه بخور

من ک زیاد میخوردم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان تو راهی مامان مامان تو راهی ۲ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی