بستنی فالوده اشکالی داره بخورم؟🥲

۵ پاسخ

تا دلت بخواد میخورم بچمم ب لطف خدا سالمه

مگه بهت گفتن اشکال داره؟؟

نه چرا عاااالیه بخور 😍

نه نوش جونت اگر قند داری نخور

ن چه اشکالی بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری