۵ پاسخ

تخمک گذاريت رو ميفهمي خيلي علائم داره

بعد ترشح قهوه ای داری لکه بینی داری با درد تخمدان

گهواره باور نکن تخمک گذاری 10.12.14سیکل

آره من خودم یک هفته بعد بودم

آره امکانش هست شما از ده یا ۱۲ سیکلت تا ۱۸ سیکل اقدام کن یه شب درمیون مثلا ۱۲ . ۱۴. ۱۶. ۱۸

سوال های مرتبط

مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری
خانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکلهخانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکله