خانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکلهخانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکله

تصویر
۱ پاسخ

بی بی چک بزن

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری