۱۹ سیکل رابطه داشته باشیم باردار میشیم ؟

۴ پاسخ

آره احتمالش هست

اره ممکنه

ریسک بارداری متوسط هس تواین تایم گلم

اگر تخمک گذاریت دیر باشه یا دوبار تخمک ازاد کنی و اون حوالی تازه یکیش ازاد شده باشه آره
اگر سیکلت خیلی طولانیه هم ممکنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته شانزدهم بارداری
خانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکلهخانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکله