۴ پاسخ

عشقم چرا نمیری آزمایش بدی موعدت هم که رد شده

من۱۵سیکلم لک قهوه ای درحد ۲قطره دیدم
الانم۴روز مونده ب موعدم
بنظرتون لک لانه گزینی بود یا تخمک گذاریم؟
احتمال داره باردار باشم؟

من چهار روز مونده ب پریودیم لک دیدم و فرداش بی بی چک زدم مثبت شد

من روز۱۵سیکل فقط یه لک صورتی کوچیک دیدم دیگه میدونستم باردارم چون سر بارداری اولم هم همینجور بودم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته شانزدهم بارداری
خانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکلهخانوما سیکلم ۲۶ روزس
بعد ۸.۱۳.۱۵.۱۷.۱۹ اقدام داشتم
۶ سیکل رفتم سونو گفت فولیکولات کوچیکن۱۳ سیکل هم رفتم همینو گفتن بعد کیت تخمگذاری از نه سیکل زدم تا ۱۹ سیکل کمرنگ بود یدفع ۱۹ سیکل ترشح تخمگکگذاری داشتم و درد
یعنی و کیت پررنگ ممکنه تخمک گذاری نبوده باشه باردار بوده باشم چون اخرین پریودیم ۲۲ اسفند بود دیگ پریود نشدم میگم شایدم همون ۸ سیکل گرفت بعد میگم نه چون فولیکول نداشتم
بنظرتون کی لقاح گرفت
باتوجه به این که ۲۳ سیکل بی بی زدم منفی بود ۲۸ سیکل زدم منفی بود ۳۰سیکل مثبت بود
الان اون‌کیت تخمکگذاریا از سمت چپ برا نهم تا ۱۶ ام اخری برا ۱۹ سیکله
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی