خداکنه باردار باشی من از موعودم گذشت رفتم تو س ماه لک بینی داشتم حالا ی تست بزن یا بتا بده انشالله دامن همه سبز بشه
من روز ۱۵سیکل در همین حد لکه داشتم وباردار بودم
صبر کن از موعد پریودت ک گذشت تست بزن انشاءالله ک مثبتی😍
بیبی چک زدی؟
عزیزم منم اینجوری لک دیدم 13 سیکلم همه میگن برای تخمک گذاریت بود
اگه روز ۱۵ سیکل اومده مال تخمک گذاریه
چند روز تا پریودی مونده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.