۷ پاسخ

خداکنه باردار باشی من از موعودم گذشت رفتم تو س ماه لک بینی داشتم حالا ی تست بزن یا بتا بده انشالله دامن همه سبز بشه

من روز ۱۵سیکل در همین حد لکه داشتم وباردار بودم

صبر کن از موعد پریودت ک گذشت تست بزن انشاءالله ک مثبتی😍

بیبی چک زدی؟

عزیزم منم اینجوری لک دیدم 13 سیکلم همه میگن برای تخمک گذاریت بود

اگه روز ۱۵ سیکل اومده مال تخمک گذاریه

چند روز تا پریودی مونده؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی