لکه بینی روز ۲۰عادت می‌تونه لانه گزینی باشه ؟

۵ پاسخ

بله دقیقا تایم لانه گزینی هست

ان شاالله که لانه گزینیه عزیزم،سیکلت چند روزه هست؟؟؟

اره عزیزم
منم روز بیست سیگلم سه روز لکه بینی داشتم امروز موعدمه هنوز ک نشدم ان شاءالله جفتمون باردار باشیم

آره امکان داره
انشالله که بارداری عزیزم

اره انشاالله

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری