۴ پاسخ

اشغاله ویتاسین همیشه بعد چند دقیقه هاله میندازه

من پارسال دوبار گذاشتم مثبت كاذب بود

من که یکبار ویتاساین گذاشتم هاله انداخت و باردار بودم

مدیکورم که انقدر تعریف میکنن گاهی اوقات خطا داره...منکه چند بار ویتاسین گذاشتم باردار نبودم و منفی بود

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری