۵ پاسخ

دختر من ن تب کرد ن درد داشت عالی بود

دختر من اصلا تب کرد بعدم همش راه می‌رفت و بازی میکرد درد پا هم نداشت خداروشکر

همون روز یه بار تب کرد، خییلی راه ببرش، هرچقد راه بره دردش کمتره و بهونه نمیگیره

پسر من فقط همون شب اول تب کرد و بهونه گرف .

دختر من زیاد اذیت نکرد فقط برای درد پاش راه نمیرفت

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته سیزدهم بارداری