خانما بتای نرمال چنده؟

۱ پاسخ

میگن از ۲۵ باید بالاتر باشه و هر روز دوبرابر بشه

سوال های مرتبط

مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
fatima fatima قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته ششم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
اسما اسما قصد بارداری
.. ❤️ .. ❤️ قصد بارداری
IVF 💉♥️زینب IVF 💉♥️زینب قصد بارداری
مامان انگور مامان انگور هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ghalbam مامان ghalbam هفته بیست‌وپنجم بارداری