خانما بتای من منفی شد.

۱۰ پاسخ

انشاالله هرچی خیره پیش میاد

عزیزم ۸ برا ای وی اف منفی نیستا مشکوکه

معلومه با اين همه غم و غصه و استرس همه منفي ميشيم ديگه🥲

حتما دیر لانه گزینی کرده عزیزمم

شاید زود رفتی عزیزم چون یهو میره بالاها

آخی عزیزم، منم خیلی میترسم هنوز جواب آزمایشم نیومده
انشالا دفعه بعدی مثبت میشی🙏

فدای سرت

عزیزم 🥲🥺

چند بود بتا؟

انشالله هروقت صلاح باشه مثبت میشه عزیزم

سوال های مرتبط

اسما اسما قصد بارداری
مامان مانیا مامان مانیا هفته ششم بارداری
دلشکسته💔 دلشکسته💔 قصد بارداری
STEN STEN قصد بارداری
چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
مامان آینده 🥹 مامان آینده 🥹 قصد بارداری