بتای منفی💔🥺💔🥺💔

تصویر
۱۲ پاسخ

توکل بخدا بزودی مادر میشی عزیزم 💗

بتا منم منفی شد با ۳ روز تاخیر و روز ۱۴ ازادسازی

آخه خیلی زود رفتییی انشالله تاخیر بخوری

وای بمیرم منفی شد؟؟؟

انشالله ماه دیگ مثبتی شک نکن

تاخیر داری

انشاالله روز باردار میشه

مگه امکان داره با ازدا سازی منفی بشه

چندروز ازامپولت میگذره؟

انشالله سری بعدی مثبت میشی عزیزم ناراحت نباش

ان شاالله سری بعدی مثبت میشی عزیزم

چند ازادسازی؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
ثبت سفارش ثبت سفارش قصد بارداری