توکل بخدا بزودی مادر میشی عزیزم 💗
بتا منم منفی شد با ۳ روز تاخیر و روز ۱۴ ازادسازی
آخه خیلی زود رفتییی انشالله تاخیر بخوری
وای بمیرم منفی شد؟؟؟
انشالله ماه دیگ مثبتی شک نکن
تاخیر داری
انشاالله روز باردار میشه
مگه امکان داره با ازدا سازی منفی بشه
چندروز ازامپولت میگذره؟
انشالله سری بعدی مثبت میشی عزیزم ناراحت نباش
ان شاالله سری بعدی مثبت میشی عزیزم
چند ازادسازی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.