آورد جواب آزمایشو منفی بود😭🥺🥺🥺😭😭😭

۸ پاسخ

عزیزم سنی که نداری..الان استرس و ناراحتی از هر چیزی برات بدتره فقط توکل به خدا😊

اشکال نداره عزیزم دنیا که به آخر نرسیده خدا بزرگه دفعه بعدی میشه

عزیزم فقط کافیه بیخیالش بشی

علاعم چی داشتی؟

یکم صبر کن گلم

چند رور تاخیر داری

مطمئن باش به زودی
نگران نباش برای همه پیش اومده
انشالله دفعه بعد

ایشالله ماهی دیگ عزیزم ناراحت نباش

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
STEN STEN قصد بارداری
مامان آناشید مامان آناشید قصد بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری
راحیل راحیل قصد بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهفتم بارداری