منم اینم ۱۰روز تاخیر
منم مثل تو دبرپزغ با بتای منفی برگشتم خونه🥲
مال من۲۰ شده Result یعنی مال منم منفیه ؟
ایشاالله ماه بعد ناراحت نباش
وای منم دقیقا مثل تو گهواره رو گذاشتم رو بارداری منتظرم ولی مطمئنم منفی میشم🫠
علائم داشتی؟
ایشالله ماه بعد مثبت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.