و در اخر بتای منفی🙃💔

تصویر
۶ پاسخ

منم اینم ۱۰روز تاخیر

منم مثل تو دبرپزغ با بتای منفی برگشتم خونه🥲

مال من۲۰ شده Result یعنی مال منم منفیه ؟

ایشاالله ماه بعد ناراحت نباش

وای منم دقیقا مثل تو گهواره رو گذاشتم رو بارداری منتظرم ولی مطمئنم منفی میشم🫠
علائم داشتی؟

ایشالله ماه بعد مثبت میشی

سوال های مرتبط

اسما اسما قصد بارداری
مامان مانیا مامان مانیا هفته هفتم بارداری
STEN STEN قصد بارداری
چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
IVF 💉♥️زینب IVF 💉♥️زینب قصد بارداری
مامان آینده 🥹 مامان آینده 🥹 قصد بارداری
مامان بوبو مامان بوبو ۵ ماهگی