من که بتای۸باردارم
مال من کم بود بردم اورژانس نکاه کردکفت کمه ولی مثبته خیلی کم. بود گفت چن روز دیگه آزمایش بده بیشترشدبرودکتر
ببر بیمارستان زنان زایمان . اورژانس نکاه کنه
کلا بتا تا 25منفی یا مشکوک محسوب میشه بالای این عدد یعنی مثبت مثلا من خودم روز موعد500بالا بود
ازدکترم پرسیدم گفت خیلیا باردارمیشن بادارشیمیایی وتاموقع پریودهم پریود میشن حتی خبرنداشتن که بارداربودن چون علائمی نداره بعضیاها علائمی کمی دارن بعد چندروز ازبین میره بخاطرهمونه بتا زیر ۱۰ نشون میده من خودم داشتم الان تستم مثبت شد بعد دو روز کمرنگ شد دوباره بعد دو روز دیگه ش کلا منفی شد
۵
زیر ۵ منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.