خانمایی ک تازه رفتید انومالی قیمتش چقدر هست؟

۱۲ پاسخ

چرا انقد قيمتاي متفاوت نوشتين براي انومالي ٣ تومن ٢ تومن ١تومن😶

۱۸۰۰ ت

فقط سونو ۹۰۰

آنومالی معمولی ۲۵۰۰ دادم. سه بعدی ۵

۷۸۰ ت

۳/۱۰۰

2میلیون پنصد

۱۷۰۰ ازم‌گرف

من فردا وقت انومالی دارم تو احمدآباد پیش دکتر ثمینه بلور ساز مشهدی خیلی هم تعریفش رو کردن ب من گفت حدودا ۱۸۰۰

۱۲۰۰

۱۸۰۰

١/٢٠٠

سوال های مرتبط

مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری